Felanmälan Bostad

Felanmälan via hemsidan tas emot måndag till fredag 07.00-17.00. Sommartid (16/5 till 31/8): kl. 07:00-16:00

För att underlätta vid registreringen ber vi dig vänligen att anmäla ett ärende i taget.
Fält markerade med * är obligatoriska



*Kontaktperson:
*Mobilnummer:
*E-post


*Lägenhetens innehavare:
Lägenhetsnummer:
*Gatuadress:
*Postort:


Område
*Felbeskrivning
  
 Vi satsar på att sluta slösa vatten, för att göra det behöver vi din hjälp. Därför kan du nu anmäla vattenläckage som du känner till där du bor eller arbetar samtidigt som du gör dina andra felanmälningar. Tack på förhand.
  
*Typ av vattenläckage
  
Ange var läckage finns


Övrigt


 
  
  
  
  
  
  

Akut felanmälan - Ring 0771-40 30 22

Vi har bemanning dygnet runt för akuta ärenden. Vad är akut? Om du uppskattar att det föreligger direkt hot om skada på personer, fastighet eller egendom är det akut.


Vad händer med din felanmälan?

När du har registrerat din service- och felanmälan via webbformuläret eller via telefon kommer följande att hända:

- Vår kundservice tar emot din felanmälan. Därefter får du en bekräftelse på registrerad felanmälan via SMS och/eller e-post, förutsatt att du angivit ditt mobilnummer och/eller e-postadress. Vi återkopplar till dig inom två arbetsdagar från den arbetsdag då felanmälan registrerades.

- Din felanmälan går sedan vidare till våra fastighetsskötare för åtgärd.

- När fastighetsskötaren påbörjar ditt ärende kommer du att få en bekräftelse på att arbetet är påbörjat vi SMS och/eller e-post.

- När ditt ärende är åtgärdat får du bekräftelse som även innehåller information om vilken åtgärd som vidtagits.

Exempel på SMS-bekräftelse