Butiken På Tapeten flyttar till nya lokaler i centrala Skellefteå

Diös hyresgäst På Tapeten flyttar till nya lokaler på Nygatan 61 i centrala Skellefteå. Lokalerna utvecklas och nyinvigningen planeras till efter jul.

Butiken På Tapeten grundades 2017 av Carin Elvhammar. Konceptet består av ett brett utbud av unika och exklusiva tapeter till konkurenskraftiga priser. Till en början etablerades butiken online följt av showroom och 2018 öppnade butiken i Skellefteå. Butiken fungerar som inspirationskälla för lokala kunder såväl som lager för e-handeln och har idag sju anställda.

- Jag är jätteglad över att kunna utöka mina ytor och fortsätta satsa i Skellefteå. Idag har vi ett stort utbud av tapeter från såväl märken kunden känner igen som små producenter från hela världen. Oavsett om kunden efterfrågar en tapet med färgglada fiskar eller en naturfärgad linnetapet så kan vi hjälpa till, säger Carin Elvhammar, ägare, På Tapeten.

-Det är fantastiskt kul att På Tapeten stärker sin närvaro i Skellefteå. Det är ett uppskattat koncept som bidrar till en levande och unik stadskärna. Vi tycker att det är roligt och spännande att Carin med personal vill växa och utvecklas som hyresgäst hos oss. Fortsatt varmt lycka till, säger Elin Almqvist, förvaltare, Diös.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Elin Almqvist, förvaltare, Diös
E-post: elin.almqvist@dios.se