Diös bjuder in till presentation av delårsrapport jan-jun 2020

Diös Fastigheters delårsrapport för perioden jan-jun 2020 offentliggörs den 3 juli kl. 07:00 (CEST). Samma dag kl. 08:00 inbjuds investerare, analytiker, media och andra intresserade att delta vid en webbsänd telefonkonferens där delårsrapporten presenteras.

Vd Knut Rost och CFO Rolf Larsson presenterar resultatet för första halvåret. Presentationen hålls på svenska och kan följas live via webb eller via telefon. Efter presentationen ges det möjlighet att ställa frågor.

En engelsk presentation hålls samma dag kl. 09:30.

Datum:          3 juli 2020
Tid:               Presentationen börjar kl. 08:00 (CEST)

För att delta i konferensen, ring in på något av nedanstående nummer:

SE:                 +46850558373
UK:                +443333009269
US:                 +18338230589

För att ta del av presentationen och följa konferensen via webb, använd följande länk:

Delårsrapporten och presentationen kommer finnas tillgängliga på:

Rolf Larsson, CFO, Diös
E-post: rolf.larsson@dios.se

Johan Dernmar, Investor Relations, Diös
E-post: