Diös utvecklar för Bravura i Luleå

För att möta bemanning- och rekryteringsföretaget Bravuras starka utveckling skapar nu fastighetsägaren Diös ett nytt, större kontor i ett centralt läge på Köpmangatan i Luleå. Diös har påbörjat utvecklingen av lokalerna till ett modernt och inbjudande kontorskoncept inför inflyttning som beräknas ske 1 augusti.

Fastigheten på Köpmangatan.

Bravura är ett bemanning- och rekryteringsföretag med fokus primärt inom tjänstemannasektorn. Med kontor i totalt 11 städer från Luleå i Norr till Malmö i Söder hyr de ut personal och rekryterar inom IT/Tech, Engineering, Business administration och Sales & Customer support. Nu har Bravura vuxit ur sin lokal i Luleå Science Park och är tillsammans med Diös i full gång att utveckla ett identitetsbärande kontor.

Det viktigaste för oss är att leva nära våra hyresgäster för att på ett bra sätt kunna möta deras nya behov och önskemål. Att få möjliggöra Bravuras nästa steg är ett fint kvitto på vår goda relation och vi ser fram emot att fortsätta stärka vårt samarbete, säger Åsa Johansson, förvaltare, Diös Luleå.

Luleå Science Park har varit en perfekt plats för oss att nätverka och växa. När vi upplevde att vi började bli trångbodda var Diös aktiva med att presentera alternativ som skulle passa vår verksamhet. Det ska bli fantastiskt roligt att fortsätta vår tillväxtresa från Köpmangatan, säger Andreas Andersson, distriktschef, Bravura.

Åsa Johansson, förvaltare, Diös Luleå
E-post: asa.johansson@dios.se

Andreas Andersson, distriktschef, Bravura
E-post: andreas.andersson@bravura.se